Terms of service
redo.dk drives og ejes af:
Stylewise Nordic ApS
kontakt@redo.dk
CVR: 39414677
Alle aftaler indgås på dansk og er underlagt dansk lovgivning.
Priser
Alle vores priser er i DKK og er inklusiv 25% moms. Der tilkommer ingen afgifter eller yderligere gebyrer end de som fremgår når købet foretages. Er en pris åbenlys forkert, og du vidste eller brude vide, at prisen er fejlagtigt angivet, er vi ikke forpligtet til at levere varen til den pris.
Udsalg og tilbud
Priserne på vores udsalgs- og tilbudsvarer gælder enten så længe lager haves, eller til den angivne slutdato ved særlige rabatordninger eller lign. Derudover gælder særlige rabatter, såsom Black Friday eller lign, ikke sammen med andre rabatordninger eller rabatkoder.
Kortbetaling
Ved kortbetaling tilkommer ingen betalingsgebyrer. re do accepterer Dankort, VISA/Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Maestro, American Xpress, samt JBC. Sådan fungerer køb med kort:
- Når du har tilføjet de ønskede produkter/abonnement til indkøbskurven, går du til indkøbskurven og tjekker at du har valgt korrekt antal og størrelse.
- Herefter indtaster du dine leveringsinformationer, samt faktueringsoplysninger.
- Indtast kortoplysninger
- Herefter bliver købet gennemført.
Pengene reserveres på dit kort, og hæves først når din ordre er afsendt. Vi gemmer aldrig dine kortoplysninger, men kan dog sætte pengene retur på dit kort hvis du skulle vælge at returnere en vare. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på:
- kontakt@redo.dk – Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser hurtigst muligt, men senest inden for to hverdage.
Leveringsbetingelser
Normalt vil leveringstiden efter modtagelse af ordren være 1-4 hverdage i Danmark. Dette er hvis ikke andet er aftalt, eksempelvis ved abonnementsordningen, hvor kunden selv vælger en dato kassen skal leveres, her leveres kassen mellem kl.07-21.00 mandag-fredag. Ved særlige mærkedage såsom Black Friday, jul eller ved særlige tilbud kan leveringstiden være op til 7 hverdage, hvis ikke andet er blevet informeret efter ordren er lagt.
Alle pakker sendes med fragtfirma. Husk billedlegitimation ved evt. afhentning. Hvis du får pakken sendt med omdeling, leveres denne på din adresse. Hvis du ikke er hjemme til modtagelse, vil pakken afleveres på det nærmeste posthus, hvor den vil kunne afhentes den efterfølgende dag. Vi benytter Postnord som fragtfirma fra priser kr. 34-65 kr. Derudover er der altid fri fragt ved køb over 800 kr.
Fragt og Ansvar
Pakkerne sendes med fragtfirma. Vi er ansvarlig hvis varen forsvinder eller beskadiges under fragten ved levering til kunden, dog altid dokumenter beskadiget vare mm, til erstatning. Sker dette, vil kunden modtage en ny varer hvis denne er på lager, hvis ikke, gives pengene retur. Er pakken ikke modtaget indenfor 5 hverdage skal kunden sende en mail til kundeservice på kontakt@redo.dk
Fortrydelsesret
Hvis varen ikke er som forventet, så har du som forbruger altid 14 dages fuld returret hos re do.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Send gerne en mail hvor du fortæller os hvorfor du returnerer varen.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. Gives der ikke skriftlig besked inden for 14 dage fra modtagelse, modtager vi ikke varen retur. Sendes en vare retur uden der forinden gives bekræftet skriftlig besked, tages varen ikke retur.
Sendes en pakke retur, er du som kunde ansvarlig for at pakken kommer ubeskadiget frem til os. Hvis pakken bliver væk i posten, er det dig som kunde der hæfter for varen. Ligeledes er det dig som kunde der hæfter for værdiforringelse ved en eventuel skade under transport.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Din forsendelse vil have vedlagt en returlabel fra os, som du skal bruge.
Du skal modtage/afhente din pakke på posthuset, og derefter sende den retur til os efter at have givet os bekræftet skriftlig besked. Du bestemmer selv hvordan du sender din pakke, men vi foreslår at du sender den forsikret, da du dermed er sikret erstatning hvis pakken ikke når frem.
Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes:
Varer der har brugstegn, eller hvor mærker / hangtags er taget af og eller brudt efter leveringen tages ikke retur.
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. Det er os som sælger, der vurderer varens mulige værdiforringelse. Dette vil være en individuel vurdering fra produkt til produkt. Der kan derfor ikke beskrives nogen faste satser for værdinedsættelse.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Varen sendes til:
re do lager
Att: Cathrine Sørensen
Forbindelsesvej 4
2100 Østerbro
CVR nr. 39414677
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Reklamation
I overensstemmelse med købelovens § 83, gives der 24 måneders reklamationsret på alle varer. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du kan reklamere hvis der er en fejl eller mangel ved dit købte produkt. Du skal reklamere i rimelig tid efter du opdager manglen. Alle reklamationer sendes til kontakt@redo.dk
Hvis du formoder der er en fejl ved varen
Du kan sende en mail og eventuelt vedhæfte et billede, hvor du beskriver hvorfor du mener der er tale om en reklamation. Derefter vil vi vurdere om det er en fabrikationsfejl. Det er vigtigt at du kontakter os, og ikke sender varen retur, da det vil koste dig unødig fragt hvis der ikke er tale om en reklamation. Hvis det vurderes at der muligvis er tale om en reklamation, bedes du sende varen retur. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage
Returpakken skal indeholde varen og den returseddel som du har fået tilsendt i din pakke eller per mail. Er der er tale om en reklamation, betaler vi returfragten, såvel som fragt af en eventuel ny sending. Herved modtager du en ny vare eller får refunderet beløbet for varen. Er der ikke tale om en reklamation, betaler du selv omkostningerne ved at sende pakken retur og modtage den igen.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget varen.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra aftaledagen til at give os besked om, at du vil fortryde. Du kan sende en mail til kontakt@redo.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i betingelserne.
Tilbagebetaling
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage.
Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kontakt@redo.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - https://ec.europa.eu/odr